23 juni 2011

Hemlös!

En lösning kanske?
Det är så sorgligt - Steve har fått jobb i Oslo (det är jättekul för honom och inte sorgligt alls!) och måste stänga En Trappa Ner! En sida till är alltså en hemlös liten hörna inom kort. Jag letar febrilt efter någon annanstans att husera och tar gärna emot tips, här i kommentarerna eller på kikimahlander@hotmail.com. Jag har ju älskat varenda minut av bokinköp, planerande och cirklande och har känt att jag liksom är på rätt väg... Men - det är väl en mening med allt som sker, och kanske leder detta till något ännu bättre! Jag ger mig inte så lätt!

4 kommentarer:

  1. Vad tråkigt! Hoppas att du hittar nåt annat ställe att husera på!

    SvaraRadera
  2. Ja det känns riktigt sorgligt, men jag hoppas på en ny hyresvärd!

    SvaraRadera
  3. Usch vad trist. Håller alla tummar att det ordnar sig. Kram.

    Blir galen. Lyckas inte posta inlägget med googlekonto , hoppas fungerar nu. Pernilla - Skrivarmamma

    SvaraRadera
  4. Tack Pernilla! Jag har haft samma problem med kommentarer ibland, mycket irriterande...

    SvaraRadera